اولین دورهمی با حضور یک نویسنده کودک و نوجوان 
اولین دورهمی با حضور یک نویسنده کودک و نوجوان 

اولین دورهمی با حضور یک نویسنده کودک و نوجوان 

فرزاد میرشکاری گفت: اولین دورهمی حضوری در طی ۹ ماه گذشته با حضور یکی از نویسندگان کشور در روستای دهکهان و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در روزهای آخر پاییز برگزار شد.
شناسه خبر : 1003087 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های فرهنگی کانون فاطمه ها در این روزهای پائیزی، برگزاری دورهمی ها با حضور نویسندگان مطرح کودک و نوجوان است البته در حالی که این دورهمی ها پیش از این در قالب  پروژه کتاب ماه از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار می شد.
 




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان بیان کرد: اولین دورهمی حضوری در طی ۹ ماه گذشته با حضور یکی از نویسندگان کشور در روستای دهکهان و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در روزهای آخر پاییز برگزار شد.
 




وی افزود: مهمان این هفته دورهمی غلامعلی سپاهی یونسی از نویسندگان کودک و نوجوان بود که به معرفی خود و آثارش پرداخت.





میرشکاری ابراز کرد: در این دورهمی با کودکان و نوجوانان عضو فعال کانون و کتابخانه فاطمه ها در باغ روستا در دور هم جمع شدیم تا فرصت را غنیمت شمرده و از حضور این نویسنده کشوری نهایت بهره را ببریم.





مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ادامه داد: یکی دیگر از مباحثی که در این دورهمی مطرح شد در خصوص حوزه کتاب و کتابخوانی بود که به همین منظور بچه ها با بهترین روش های انتخاب یک کتاب خوب و مطالعه آشنا شدند.





وی یکی از بزرگترین آرزوهای خود را نویسنده شدن اعضای کتابخانه فاطمه ها برشمرد و اظهار کرد: یکی دیگر از رویدادهای این دورهمی، گفت و گو پیرامون نحوه شرکتِ بعضی از اعضای کانون در مسابقه قصه و داستان «عجیب ترین اسب سیاه دنیا» بود.





میرشکاری اضافه کرد: در همین راستا بچه ها تصمیم گرفتند، ایده های خود را در مورد عجیب ترین اسب سیاه برای یکدیگر به اشتراک گذاشته و این ایده ها را مورد نقد و بررسی قرار دهند تا شرکت کنندگان با آثار با کیفیت تری در این مسابقه کشوری شرکت کنند.





مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه کشف و پرورش استعدادهای بچه ها در زمینه قصه گویی و نقاشی است.

پایان پیام/ 586